וילה נוף לצוק, גורן | חוות דעת ,ביקורות והמלצות

שתף ב:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
5.0
5.0/5
לפי 1 מדרגים
5/5

אודות הוילה

וילה נוף לצוק, גורן הנמצאת בגליל המערבי שוכנת וילה נוף לצוק עם נוף עוצר נשימה ועיצוב מושלם.
בוילה תוכלו למצוא:
• 7 חדרי שינה: מיטה זוגית קינג סייז, שידות וטלוויזיה
• 7 חדרי רחצה מאובזרים
• סלון רחב ידיים עם מערכת שמע
• מטבח ענק ומאובזר עד לפרטים הקטנים
• פינת אוכל משפחתית הפונה לנוף החצר
בחצר הוילה תוכלו למצוא:
• בריכה מחוממת ומקורה בחורף
• ג'קוזי ספא מפנק
• ריהוט גן הכולל: נדנדות, ערסל, פינת ישיבה, שעשועים לילדים ומשחקי שולחן
• מטבחון מאובזר ועמדת מנגל מסודרת
ניתן לעשות מספר אטרקציות בקרבת הוילה כגון: נחל כזיב, תצפיות מרהיבות, טיולי טרקטורונים, מסלולי רכיבה על אופניים , פינות חי מקסימות לילדים, סיורים וטעימות ביקבי בוטיק, פיינטבול, רכיבה על סוסים ועוד
• לציבור הדתי יש בית כנסת בקרבת מקום וניתן לקבל פלטה ומיחם לשבת
• ניתן לקבל ארוחות בוקר מפנקות ולסדר את הוילה לכל אירוע משפחתי/זוגי שתרצו לחגוג ולהפוך לחוויה בלתי נשכחת
*בתיאום מראש מול המארחים ובתוספת תשלום

דרג/י את החוויה שלך

{{ reviewsTotal }} Review

{{ reviewsTotal }} Reviews

{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ currentUserData.canReviewMessage }}

הוספת חוות דעת

הצעות נוספות לקריאה:

5.0

5.0/5
קרא 2 חוות דעת
5/5
חוות דעת חדשה >
תאריך אירוח: 24-09-2023 | "הגענו ביום ראשון ערב כיפור. היינו שלושה ימים מלאים. בעלת הבית מקסימה ולבבית. ממש התאהבתי בה. הוילה מהממת. חדרים גדולים ומרווחים.נקי מאד. היינו 4 משפחות, שלושה מהם עם ילדים.."

5.0

5.0/5
קרא 3 חוות דעת
5/5
חוות דעת חדשה >
תאריך אירוח: 06-08-2023 | "החדר היה מושלם נקי רמה גובה שרות מעל המצופה הכל אסטטי חגגתי יום הולדת והיה כל כך כייף להיכנס לחדר מסודר הבלונים עוגה הריח בחדר.."

5.0

5.0/5
קרא 6 חוות דעת
5/5
" התארחנו משפחה מורחבת , משפחה דתית . היה פשוט מושלם רחלי המארחת נתנה לנו להרגיש מלכים . הכל היה מבריק ונקי להפליא ריח נקיון בבבית והחדרים נקיים ומצעים נעימים.."

5.0

5.0/5
קרא 2 חוות דעת
5/5
"חגגנו יום הולדת 70 לאמא וחתונת זהב להורים . אתחיל בקבלת פנים נעימה של זוג מקסים מאיה ויוסי , רמת הנקיון מושלמת , אווירה ביתית עם שירות ופינוקים vip . נהננו מאוד מהבריכה המחוממת הענקית שהילדים לא רצו לצאת.."

5.0

5.0/5
קרא 2 חוות דעת
5/5
"זה נקרא דולב 55 התארחנו 6 משפחות, החדרים ברמה גבוהה מעוצבים מהמם, מאובזרים בהכל ונקיים. בחוץ בריכה מפנקת מגודרת לילדים, סאונה, ג'קוזי ומקום נעים.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"עכשיו תורי להמליץ, חוזרים כרגע , 17 אנשים משלושה ימים בוילה מדהימה! וילה בית הלוגים במגדל, חוץ מזה שהוילה מהממת ביופיה, בכל חדר יש ג'קוזי, העיצוב של המקום פשוט השאיר אותנו פעורים פה, הביטחון שיש בבריכה ובמדרגות כנגד ילדים .."

5.0

5.0/5
קרא 2 חוות דעת
5/5
"היינו סופש בוילה קייט במושבה מגדל הוילה שוכנת על מגדל על ההר , מקום עם נוף עוצר נשימה ושקט מאוד. היינו 9 מבוגרים ו6 ילדים . בוילה יש 3 סווטות גדולות הכוללות חדר נוסף פנימי.."

5.0

5.0/5
קרא 2 חוות דעת
5/5
"המלצה חמה חמה חמה – סוף סוף , לאחר שביקרנו בלא מעט צימרים / כפרי אירוח ואף מלונות , נדהמתי לגלות רמה ככ גבוהה של מקום וגם המיקום – אין טוב ממנו . אז נסענו.."

5.0

5.0/5
קרא 2 חוות דעת
5/5
"היי חזרנו מנופש בצימרים מגניבים במושב שפר בצפון ,נקראים "בקתות עם שחר" ,מקום מקסים ,מתחם של 3 צימרים ,אנחנו זוג פלוס שניים אז לקחנו את בקתת העמק שהיא שתי קומות ,בקומה העליונה מרפסת עם ג'קוזי (מגניב ביותר).."

5.0

5.0/5
קרא 2 חוות דעת
5/5
"המלצה רותחת על וילה אחוזה בטבע במושב גורן, מותאם ל3 משפחות, חדר גלריה שבו כל הילדים ישנו יחד, וילה מושלמת, מתחם מלא בכל טוב! חצר מלאה במשחקים לילדים, פינות ישיבה למבוגרים, בריכה מחוממת, מקורה ומגודרת, ג'קוזי, פינת מנגל והכל מקורה .."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"הי, אז אחרי שהיינו כבר פעמיים תורי להמליץ! מדובר במתחם של וילה גדולה, מפנקת ומאובזרת. מקום ציורי ומטופח, עם מרחבים (מגודר ומתוחם) שבו הילדים שלי חופשיים, רצים ומאושרים.."

5.0

5.0/5
קרא 2 חוות דעת
5/5
"פוסט המלצה פלוס פלוס!!!אחוזה על המים בשומרה!!! חזרנו בפעם השניה לאותו מקום בזכות היחס והשירות ואין סוף פינוקים שנתנו לנו (ארטיקים בלי סוף לילדים, ארוחת ערב מהסרטים עם בשר במעשנה- מצ"ב התמונות😋).."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"רוצה להמליץ על מתחם צימרים צימר פשוט לנשום – בבוסתן הגליל מתחם עם 4 צימרים מושלםםם מסודר בצורה מדהימה ונקי והכי חשוב בטיחותי. בעל המקום תמיד נמצא שם לכל דבר שצריך וחסר, נעים, אדיב ודואג לניקיון בצורה מדהימה.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"המלצה על הצימר "ערוגות הבושם" במושב עמקה (קרוב לנהריה) – חדר מאוד מרווח עם מטבחון וג'קוזי, הכל מאוד נקי ומסודר – והכי טוב: יש מתחם גדול, סגור ומקורה עם בריכה מחוממת, טרמפולינה, משחקים לילדים, בימבות וכו'.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"הזמנו ספונטנית רביעי עד שבת, גבי היה מבין נחמד ומקבל. הסוויטה הייתה מדהימה, נקייה ומתוקתקת.. מלא פינוקים. ארוחת בוקר עשירה בטירוף (שווה כל שקל). גבי תמיד זמין ועוזר במה שרק צריך.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"סגרנו כבר לפני למעלה מחצי שנה, את חופשת ראש השנה.אנחנו היינו 3 משפחות -5 איש בכל צימר.במתחם 3 צימרים מפנקים כולל ג'קוזי בכל צימר. מטבחון משותף מצוייד בכל הנדרש.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"האמת שאני ממש מתלבטת אם לתת המלצה למקום ורק בגלל שאני מפחדת שאחרי זה כבר לא יהיה לנו מקום כשנרצה להתארח בוילה… ובכל זאת קבלו המלצה רותחת!!! וילה יהלום בלבן במושב תירוש.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"רוצה להמליץ על וילה W בוטיק בראש פינה. חזרנו מסופשבוע יום הולדת 60 לאבא שלי: חדרים גדולים, מטבח מאובזר ומרווח, בריכה מושלמת, ג'קוזי ענק וחצר עם מתקנים וטרמפולינה לילדים.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"המלצה חמה במיוחד לצימר הכי מקסים שהייתי בו 'אי שם בערבה' של שמעון לזר שבאמת נמצא אי שם במושב צופר נראה שכל פיפס בצימר נעשה במחשבה על הנאה ובטיחות האורחים: הגענו בשבת מוקדם יחסית כשהחברה עדיין ניקו וכבר התרשמנו מרמת הנקיון הצחצוח המוקפדים.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"ושוב ביקורת ורשמים מאירוח (מפה זה נראה כאילו כל שני וחמישי אני בחופש🙈🙈) והפעם מ״צימר שביט״ שבארבל. אז כבר בשלב ההתקשרות הראשונית בעל הצימר היה אדיב, הציע המלצות והיה בוויב טוב.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"המלצה חמה על פנינת האלונים בנווה זיו! הגענו למקום דרך המלצה בקבוצה והכל נכון ומוצדק. מתחם של 4 חדרים וחצר גדולה ומפנקת שיש בה הכל, שולחן ערוך וענק, שולחנות לילדים, ספסל נדנדה. והכי חשוב, הבריכה מגודרת לחלוטין אפילו עם כיסוי ללילה. המקום היה מצוחצח, מאובזר ופשוט מזמין.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"המלצה חמה!!!! הבית החום במושב ספיר ,בערבה. וואווו……פשוט וואווו. היינו עשרה אנשים מגיל 4 ועד 67 והיה פשוט מושלם. בית ענק, מעוצב ברמה גבוהה מאוד ומאובזר בכל טוב.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"אנחנו 3 משפחות מקיבוץ יד מרדכי שבעוטף עזה חיפשנו לאן להתפנות ביום שלישי אחרי לילה לבן של אינסוף צבע אדום וריצה לממד, איריס המדהימה שלחה לי הודעה בחצות שיש לה מקום בשבילנו שנגיע בבוקר ארזנו את הפקלאות ונסנו.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"לאחר כמה ימים קשים של אזעקות , ברחנו ל ארבע ימים של שקט ושלווה במקום מהמם שאני רוצה להמליץ עליו בחום . מדובר ב וילה לה וידה בישוב מגדל Villa La Vida עם נוף משקיף לארבל. היינו 3 משפחות.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"אז חזרנו מנופש אמצ"ש ב וילה סטורי – Villa Story בנתיב השיירה 10 דק מנהריה, היה פשוט מושלם! הגענו עפ"י המלצות בקבוצה הנהדרת הזאת ואין ספק שלא טעינו.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"ושוב אני… מהרהרת האם לפתוח פינה, נקרא לה פחות מ 1000 (על שום המחיר במקומות שאני בוחרת שהוא מתוך עקרון כמעט, פחות מ1000 שח ללילה) והפעם עין יהב והמקום המתוק באמת בין עצי התמר – צימרים בעין יהב. הפעם היינו משפחה גדולה ולקחנו חמישה חדרים, שלושה גדולים ממש שמאפשרים אפילו לינה של 6 בחדר ושנים קטנים המתאימים ל 3-4 נפשות.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"רוצה להמליץ על צימרים בקתות חיי בכפר יובל!! 4 צימרים במתחם אחדמלא מרחב ודשא לילדים.הילדים ואנחנו עפנו שם וכל כך נהנינו.איילה מדהימה ודואגת להכל!ארוחת בוקר(שמזמינים דרך מישהי חיצונית במושב)- אחת המפנקות שאכלנו.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"התארחנו היום ליום גיבוש מחלקתי שארגנתי בוילה המדהימה הזו ל20 איש. נתחיל מזה שבעלי המקום דביר והדס פשוט מקסימים וכל כך אדיבים ונדיבים. כל בקשה ושאלה שלנו נענו מייד, הכל בסבלנות ובנעימות.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"המלצה חמה על וילה בירכא אחוזת הפירמידה המקום פשוט מושלם נקי ומפנק ! בעל הבית אדיב ומפנק הביא לנו בערב כנאפה היה זמין לכל בקשה מגבות, קרח, לול, ומזרונים נוספים.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"המלצה רותחת על צימר פנינת הצפון במושב חוסן אנחנו 2 משפחות משדרות ש"ברחו " להתאוורר מהמצב בהתראה קצרה סגרנו שם ומשם התאהבנו המקום מדהים למשפחות בפרט לילדים יש מלא משחקים ומדשאות ענק ,בנוסף המקום קרוב להמון אטרקציות(צמוד לאגם מונפורט) .."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"רוצה להמליץ על הצימר שהתארחנו בו בסופ"ש האחרון ובחג השבועות המקום של ברקו האמת שזה אחד הצימרים הכי כייפים ומפנקים שהיינו בהם. אירחו אותנו ברוחב לב ועם חיוך רחב.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"והפעם המלצה רותחת !!! מכירים את זה שאתם מגיעים לצימר ולא מבינים מה הקשר בין התמונות שראיתם באתר לבין מה שקיבלתם במציאות ? אז באתנחתא בגלבוע זה ההיפך הגמור המקום מרגיש ונראה הרבה יותר מרשים ומפנק מהתמונות .."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"הגענו היום לצימרים פרדייז ברמה – צימרים בחד נס Paradise in the heights Had nes קיבל את פנינו דודו איש מקסיםםםם ויודע לתת שירות. החדרים מושלמים,נקיים, גדולים ומאובזרים בכל טוווווב.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"2 בקתות ברמה גבוהה , מקום נקי, מסודר, מטופח ויפה המכיל את כל מה שצריך ! מתקנים לילדים , ג'קוזי, בריכה מחוממת, בקתות נקיות ומסודרות שזה הכי חשוב!!! בקיצור כל מה שצריך במקום אחד! מארחים מדהימים.."

5.0

5.0/5
קרא 1 חוות דעת
5/5
"תמיד אני קוראת פוסטים על בעלי צימרים מפנקים ותמיד חשבתי שזו אגדה….מסתבר שלא…טובה בעלת הצימר אישה מקסימה ונדיבה, איך שהגענו לצימר פינקה במגש קוסקוס עם ירקות וכל יום פינוק נוסף אחר (עוגות שמרים, אבטיח וספינג'ים).."

חוות דעת | המלצות | ביקורות

אתר רימוליסט הוא אתר חוות דעת והמלצות בתחום הוילות והצימרים בישראל. המטרה לעזור לנופשים בעזרת דירוג הגולשים וביקורות עדכניות, כלים טכנולוגיים ייחודיים ובלעדיים, וכמובן יחד איתכם נקפיד על פרסום חוות דעת אמיתיות של נופשים אמיתיים.

צרו קשר עם וילה נוף לצוק, גורן

welcome 2024